13 de set. 2011

PHENOMENA: JURÀSSIC PARC I TERMINATOR 2

 Una pujada d’adrenalina superior al dragon khan ens va envair a 1800 persones al Phenomena de divendres passat. Entrades esgotades dies abans; cues que donaven la volta a la mançana amb gent que portava hores allà; Samarretes de Juràssic parc (i una gorra que jo portava de l’època de l’estrena), samarretes de Phenomena i alguna de Terminator 2; Fins i tot alguns que es van entretenir a fabricar disfresses de dinosaures per la gran nit. Tot de demostracions de l’emoció que vibrava dins nostre. Dins la sala vaig notar un especial civisme, un sentit comú no sempre imperant, i tots a una alhora d’aplaudir escenes i personatges memorables o ja la tradicional banda sonora de Movie record.
De tots els Phenomena, Juràssic Parc és la única pel·lícula que vaig arribar a veure al cinema amb 11 anys. Recordo com em va impactar en aquell moment i que em va obrir l’interès pels dinosaures. L’he vist més de vint vegades, segur; He llegit la fantàstica novel·la de Michael Crighton i tot i així no puc descriure la il·lusió que vaig sentir en veure-la de nou a l’Urgell. Suposo que tots portem un nen a dins, i com ells fan quan volen repetir una i altra vegada un conte perquè ja se’l saben de memòria i poden anar repetint-ne les frases, així ens sentíem els que érem allà. Terminator 2 és un film d’acció molt ben resolt  i amb uns notables efectes especials per l’època. La vaig disfrutar molt, però no li tenia aquell carinyo que tinc a Juràssic Parc. Hi ha pel·lícules que ens agraden i d’altres a les que estimem.

La propera sessió serà els dies 29, 30. El 29 amb sessions no numerades i el 30 numerades. Posaran La espia que me amó (James Bond) i la gran Superman. Serà una nit espectacular, segur. "Señores, bienvenidos a Phenomena, no hemos reparado en gastos".


DE QUINZE EN QUINZE I EM TANCO PERQUÈ TOCA

Dia 15 de quarentena.   Avui s'hauria acabat la confinació després de 15 dies dintre la nostra gàbia daurada. Avui podriem tornar a...