28 de febr. 2011

3a TROBADA RIERENCA

Foto de grup amb el Jordi Cadellans. Cedida per Lluís Garcia.
Diumenge un grup de 30 rierencs ens vam reunir a Arenys de mar per gaudir d'un dinar, d'una passejada pel port i d'un cafè en companyia de l'actor Jordi Cadellans, que actualment protagonitza la serie de tv3 La Riera.
El gran i tan esperat dia va començar a les 12h a la plaça de l'Ajuntament del poble del Maremse, on la majoria de rierencs ens vam trobar després de venir d'arreu de Catalunya amb tren i cotxe. Els nervis i l'emoció estaven a flor de pell des del dia anterior. Alguns ens anem veient, però d'altres ens trobem únicament a les trobades i és quelcom que li dóna més emoció a l'esdeveniment.
Després de petons, abraçades i presentacions a persones nouvingudes, vam decidir anar al port, a veure alguns exteriors de la serie. Pel camí tot eren converses en petits grupets, parades a fer fotografies i l'inici de futures amistats sorgides del no res.
Un refresc en una terrassa a ple sol i davant el port, va servir per obrir boca pel dinar previst a les 14h al restaurant 9 de nou.

Jordi Cadellans
 El dinar vas ser realment bo. El menú constava d'un pica-pica força complert: Amanida, croquetes, bunyols de bacallà, calçots arrebossats, patates gratinades i pa torrat amb tomàquet. Els segons plats a triar entre diversos, i les postres van ser d'allò més dolces i bones. Personalment vaig menjar un gelat de torró. Ara bé, les millors postres van ser la cirereta del pastís que van acabar d'arrodonir el dia: l'arribada (esperada) del Jordi Cadellans. L'actor es va mostrar en tot moment alegre, predisposat a atendre a cadascuna de les persones que érem allà. Es va fer una foto un per un, ens va firmar llibres de la Riera i finalment, mentre feia un cafè, vam poder tenir una tertúlia amena i divertida sobre la serie en què alguns rierencs feien preguntes i ell responia fins on podia. En Jordi és una persona que no es creix davant una situació com la d'ahir, en què tenia 30 persones admirant-lo. És del tot senzill, humil i molt professional. Va destacar per totes aquestes qualitats i per parlar-nos sobre companys seus a la serie que tot just comencen, sobre la seva professionalitat, com serien la Clàudia Costas, el Peter Vives o la Sílvia Forns.
La tarda va acabar amb una foto de grup amb en Jordi al centre tot segellant el gran dia d'emoció que vam viure. Dies així fan oblidar les petites o grans preocupacions de cadascú, fan que les persones s'uneixin, que els més afins creixin en la seva relació, i els no tan afins siguin capaços d'entendre's gràcies a la passió que els uneix.
El dia va acabar amb la il·lusió de la propera trobada, que ja serà la quarta.

Foto de grup al Port d'Arenys de mar cedida per Núria Folguera
Jordi Cadellans arribant al restaurant. Foto cedida per Gemma Soler.

Jordi Cadellans amb Leticia

La taula del dinar. Foto cedida per Georgina Torné.

Comiat de rierencs amb Jordi Cadellans. Foto cedida per Upe Montilla.

Anònim ha dit...

Hola Leti! enhorabona per aquesta explicació tant ben feta del dia tan esplèndid que vàreu viure ahir. Ja saps que jo hi era en esperit amb tots vosaltres. T´envio la gran abraçada que t´haguera donat si hagués vingut i un petonàs.
Carme Orfila

Moviment R ha dit...

Hola a tots. Som El MovimentR. Un conjunt de ciutadans a favor de l'aplicació de les 3R (reduir, reutilitzar i reciclar) i com hem vist que us agrada La Riera i en Jordi Cadellans, aquí us deixem un vídeo en el què, interpretant el seu personatge de La Riera, en Jordi s'uneix al Moviment R (http://www.youtube.com/user/MovimentR#p/a/u/2/HTYukP4CPoI).

Si us ve de gust, també us podeu adherir al Moviment R a www.facebook.com/MovimentR

DE QUINZE EN QUINZE I EM TANCO PERQUÈ TOCA

Dia 15 de quarentena.   Avui s'hauria acabat la confinació després de 15 dies dintre la nostra gàbia daurada. Avui podriem tornar a...