3 d’ag. 2013

UN MÓN DE FANTASIA ENTRE PASTISSOS


La cafeteria/restaurant Pudding no és un local convencional. És un món de fantasia on es fan activitats encarades a nens i adolescents, guarderia, festes d'aniversari i tots els àpets. L'encant de Pudding és la decoració que recorda a Mary Poppins i Alícia al país de les meravelles. Hi ha un racó especialment dedicat als nens a la part inferior del local, amb algunes tauletes per seure a beure i menjar i una taula llarga plena de jocs. A les parets estanteries amb llibres antics apilats de forma que dóna aire de conte.
Uns enormes bolets, làmpades d'aranya, dibuixos a les parets, sostre de circ.....tot això vesteix aquest món de fantasia que nens i grans gaudeixen.
La meva experiència allà, per això, no va ser tan fantàstica com hauria esperat d'acord amb les il·lusions i espectatives que crea la web. Fan bandera d'oferir productes sense gluten i sense llet pels celíacs. Per aquest motiu vaig voler acostar-me a berenar amb les meves cosines. Vaig fer la reserva per assegurar lloc ja que sol estar plè i perquè em fessin berenar especial per elles. I en arribar-hi la reserva no constava així que ens vam quedar sense berenar. El món de somnis es va ensorrar per les meves petites i ens vam haver de conformar amb uns sucs per beure. Les discuples i compensasions han arribat però massa tard. Suposo que no sempre passen aquests successos i solen donar bon servei, però quan tens nens celíacs que no poden anar a qualsevol lloc a berenar perquè estan força exclosos del món de l'oci, un error així es multiplica per 10. 
El local i els pastissos recomenables, el servei deixa molt que desitjar.


DE QUINZE EN QUINZE I EM TANCO PERQUÈ TOCA

Dia 15 de quarentena.   Avui s'hauria acabat la confinació després de 15 dies dintre la nostra gàbia daurada. Avui podriem tornar a...